2013. január 20., vasárnap

Virslis tojásos kukoricás saláta

  
     
Hozzávalók:
  • 10 db tojás
  • 4 db jó minőségű virsli
  • 1 doboz konzerv kukorica
  • 1 dl tejföl
  • 3 evőkanál mustár
  • 3 evőkanál majonéz
  • őrölt bors
  • pici cukor
    
Elkészítés:
  • A virsliket megfőztem, majd miután kihűlt, felkarikáztam.
  • A tojásokat forrástól számított 10 percig főztem, majd a kihűlt tojásokat megpucoltam, és tojásszeletelővel apróra kockáztam. (Keresztben és hosszában is szeletelve.)
  • A konzerv kukoricát - miután a levét leöntöttem - összekevertem a virslivel és a tojással.
  • A tejfölből, mustárból és majonézből pici cukorral, sóval és borssal fűszerezve szószt kevertem, majd a kukoricás-tojásos-virslis keverékre öntöttem és összeforgattam. Tálalás előtt néhány óráig a hűtőben pihentettem, hogy az ízek összeérjenek.
       
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése