2013. február 27., szerda

Almás banános muffin

    
      
Gyorsan összedobható szaftos gyümölcsös mufin. Az alábbi mennyiség egy 12 db-os muffinsütőhöz elegendő.
   
Hozzávalók:
  • 1 db banán
  • 1 db golden alma
  • 25 dkg liszt
  • 2 csapott teáskanál szódabikarbóna
  • 10 dkg porcukor
  • 1 csipet só
  • 2 csapott teáskanál őrölt fahéj
  • kb. 1,8 dl natúr krémjoghurt
  • 5 dkg olvasztott vaj
  • 1 db tojás
     
Elkészítés:
  • Először összekevertem a száraz hozzávalókat: a lisztben elkevertem a szódabikarbónát, hozzáadtam a fahéjat, a porcukrot,  és a csipet sót.
  • A tojást összekevertem a joghurttal és az olvasztott vajjal, majd hozzáadtam a reszelt almát és az apróra kockázott banánt.
  • A száraz hozzávalókat összekevertem a gyümölcsös eleggyel, majd a masszát a muffinsütő papírral kibélelt mélyedéseibe kanalaztam.
  • 175 fokon kb. 20-25 percig sütöttem.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése