2014. január 7., kedd

Zöldséges virslipörkölt

  
   
  
A szilveszterről megmaradt csomagolt virsli alternatív felhasználási módja. :-) 
Gyorsan elkészül, és nagyon finom.
  
Hozzávalók:
 
  • 10 db jó minőségű virsli
  • 0,5 kg fagyasztott zöldség (borsó, répa, kukorica)
  • 1 db vöröshagyma
  • kevés olaj
  • 8 gerezd fokhagyma
  • 3 púpos teáskanál őrölt pirospaprika
  • frissen őrölt tarkabors
  • egy csipet őrölt chili
  • só (mivel a virsli sós, csak keveset)
  • 1 teáskanál bio ételízesítő
  • kevés liszt + 2-3 dl tejföl
   
Elkészítés:
 
  • A vöröshagymát felkockáztam, majd kevés olajon üvegesre pirítottam.
  • Hozzáadtam a fűszereket (paprika, bors, só, fokhagyma, chili, bio ételízesítő), felöntöttem kb. 3 dl vízzel, majd fedő alatt alacsony hőfokon főztem pár percig.
  • Hozzáadtam a fagyasztott zöldségeket, és annyi vizet, hogy éppen ellepje, majd fedő alatt pároltam.
  • Amikor a zöldség már majdnem megpárolódott (kb. 10 perc), hozzáadtam a vékonyra karikázott virslit, és főztem még néhány percig.
  • Végül kevés liszt és tejföl keverékével besűrítettem, és főtt rizzsel tálaltam.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése