2015. június 20., szombat

Sonkás-spenótos újburgonya

 
 

Villámgyors, ínycsiklandó spenótos finomság. Még az is imádni fogja, aki egyébként utálja a spenótfőzeléket! 
   
  
Hozzávalók:
  
  • 25 dkg fagyasztott leveles spenót
  • 8-10 szem újburgonya
  • 15 dkg sonka
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 3 dl tejszín
  • kevés olaj
  • őrölt bors ízlés szerint
  • kevés só
  • frissen reszelt szerecsendió
 
Elkészítés:
   
  • A burgonyát meghámoztam, felvágtam, és enyhén sós vízben megfőztem.
  • Közben a sonkát felkockáztam és kevés olajon megpirítottam. Hozzáadtam a kiolvadt spenótot, és együtt pirítottam pár percig. Felöntöttem tejszínnel, sóztam-borsoztam, és fedő alatt kb. tíz percig pároltam. A párolás utolsó perceiben reszeltem hozzá egy kevés szerecsendiót.
  • Végül a sonkás-tejszínes spenótot a burgonyával összeforgattam.
   
   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése