2011. január 29., szombat

Sárgarépás zellerkrémleves

  

Gyors és egyszerű, de annál ízletesebb krémleves biozöldségekből.

Hozzávalók:
  • 4 db zellergumó
  • 4 szál sárgarépa
  • 2 dl tejföl
  • kb. 2 dl tej
  • só, őrölt fehérbors
  • 1 teáskanál natúr ételízesítő (só- és adalékszermentes, kizárólag szárított zöldségekből készült)
 
Elkészítés:
  • A sárgarépát és a zellert megpucoltam, megtisztítottam, felaprítottam, majd kevés vízben megpároltam. Amikor forrni kezdett sóztam, borsoztam, és szórtam bele natúr ételízesítőt.
  • Amikor a zöldségek megpárolódtak botmixerrel pürésítettem (a főzővízzel együtt), majd a tejföllel és a tejjel simára kavartam. Nagyon kevés vízzel még hígítottam, hogy azért a kanál ne álljon meg benne, és került bele még egy kis bors és só.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése