2011. január 29., szombat

Tejfölös krumplifőzelék

   
  
Ha ebéd, akkor főtt étel. Még hétköznap a munkahelyen is. És ha lehet, "hazait". Ezért kedvelem az egyszerű, gyorsan elkészíthető recepteket a hétköznapokra, így este kis fáradsággal percek alatt összedobható a másnapi meló-ebéd. A legtöbb főzelék, mint ahogy ez a savanykás burgonyafőzelék is a leggyorsabb receptek kategóriájába tartozik.

Hozzávalók:
  • burgonya
  • babérlevél
  • só, őrölt fehérbors
  • őrölt pirospaprika
  • tejföl
  • kevés olaj
  • kevés liszt
  • pici ecet
 
Elkészítés:
  • A krumplit meghámoztam, megmostam, feldaraboltam, és annyi vízben, amennyi éppen ellepte meg néhány babérlevéllel együtt feltettem főni. Amikor felforrt megsóztam, borsoztam és puhára főztem.
  • Kevés olajból, lisztből, pirospaprikából és tejfölből rántást készítettem, majd a megfőtt krumplit (főzőlével együtt) besűrítettem vele és egy-két percig még forraltam. Pici ecettel savanyítottam.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése