2011. január 27., csütörtök

Zöldséges csirkeleves

  
   
Kicsit hasonlít az újházi tyúkhúsleveshez csak annyi a különbség, hogy egy egész tyúk helyett csak csirkecombok kerültek bele. Így is nagyon ízletes lett, és ráadásul igen hamar megfőtt.
 
Hozzávalók:
  • 6 db csirke alsócomb
  • 2 szál petrezselyemgyökér
  • 4 szál sárgarépa
  • 1 db közepes zellergumó
  • 1 db karalábé
  • 2 kisebb fej vöröshagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 15 dkg zöldborsó (fagyasztott)
  • 20 dkg csiperke gomba
  • 2 teáskanál szemes bors (vagyesen fehér, fekete és rózsa)
  • 2 teáskanál natúr ételízesítő (só- és adalékanyagmentes, kizárólag szárított zöldségekből készült)
  • cérnametélt

Elkészítés:
  • A csirkecombokat megtisztítottam, majd a kétfelé vágott vöröshagymákkal, a fokhagymákkal és a szemes borssal hideg vízben feltettem főni.
  • Amikor felforrt megsóztam, és szórtam bele natúr ételízesítőt.
  • A sárgarépát, a petrezselyemgyökeret, a karalábét és a zellergumót megtisztítottam és feldaraboltam, majd amikor a hús már puhulni kezdett, a leveshez adtam.
  • A főzés vége felé beleszórtam a borsót és a tisztított, vékonyra szeletelt gombát és pár percig még főztem.
  • Amikor a leves megfőtt, kihalásztam belőle a csirkecombokat, leszedtem róluk a bőrt és kicsontoztam, majd a húsdarabokat visszatettem a levesbe.
  • Külön edényben kifőztem a cérnametéltet, és tálalás előtt a leveshez adtam.
    

1 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!
    Látogasd meg az oldalamat.!
    Kérlek nézz be hozzám!!!
    Meglepetés vár.

    VálaszTörlés