2011. április 29., péntek

Zöldségkrémleves

  
    
És megint leves. Még akkor készült, amikor jó másfél hónapja borzasztó torokgyulladásom lett, és csak pépes ételt tudtam enni. Semmi extra, párolt zöldségek kevés tejjel és tejföllel pürésítve. Finom és tápláló, és egész gyorsan elkészül.
  
Hozzávalók:
  • vöröshagyma
  • olaj
  • zellergumó
  • sárgarépa
  • burgonya
  • fokhagyma
  • tejföl
  • tej
  • só, őrölt fehérbors
 
Elkészítés:
  • A zöldségeket meghámoztam, megtisztítottam majd felaprítottam.
  • Az apróra kockázott vöröshagymát kevés olajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a zöldségeket és pár percig pirítottam.
  • Hozzáadtam a zúzott fokhagymát, átforgattam, majd felöntöttem vízzel, sóztam és borsoztam, és fedő alatt megpároltam.
  • A megpárolt zöldségekhez kevés tejfölt és tejet adtam, majd botmixerrel pürésítettem.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése