2011. június 27., hétfő

Mustáros-zöldbabos sertésragu

  
  
Ez a pikáns-savanykás fogás gyakorlatilag nem más, mint zöldbabbal és joghurtos-mustáros-tejfölös habarással felturbózott sertéspörkölt.
 
Hozzávalók:
  • 1 kg sertéslapocka
  • kevés olívaolaj
  • 2 fej vöröshagyma
  • kb. 8 gerezd fokhagyma
  • só, őrölt bors, őrölt pirospaprika
  • 1 kg zöldbab (fagyasztott, fele sárgahüvelyű, másik fele zöldhüvelyű)
  • 4 dl tejföl
  • 1 dl krémes natúr joghurt
  • kevés liszt
  • kb. 1 evőkanál mustár 
     
Elkészítés:
  • A húst megmostam, megtisztítottam, majd felkockáztam.
  • A vöröshagymát felaprítottam, kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a húst, és folyamatos kevergetés mellett fehéredésig sütöttem.
  • Hozzáadtam a fokhagyma felét (zúzva), őrölt pirospaprikával, borssal és kevés sóval ízesítettem, majd összekevertem. Pici vizet önöttem alá, és fedő alatt puhára főztem.
  • Amikor a hús már majdnem elkészült, hozzáadtam a zöldbabot, és fedő alatt készre pároltam.
  • A tejfölből, joghurtból, mustárból és kevés lisztből habarást készítettem, és a kész babos húshoz öntöttem. Hozzáadtam a fokhagyma másik felét (zúzva), és egy-két perc forralás után tálaltam.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése