2011. szeptember 17., szombat

Spenótos-baconos tészta

     
  
Mivel spenótból sohasem elég, ezért megint egy zöld recept: egyszerű és gyors spenótos finomság, ezúttal szalonnával megbolondítva.
    
Hozzávalók:
  • kb. 40 dkg leveles spenót csíkokra vágva (házilag fagyasztott)
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 4 dl tejföl
  • 25 dkg kockázott bacon (mivel igen sós, külön már nem sóztam az ételt)
  • őrölt bors
  • szerecsendió
  • 1 csomag (50 dkg) száraztészta
  
Elkészítés:
  • A bacont serpenyőben megpirítottam, majd hozzáadtam a kiolvadt spenótot és összekevertem. Amikor már jól átforrósodott, őröltem bele borsot, reszeltem bele szerecsendiót, és adtam hozzá 3 gerezd fokhagymát összezúzva.
  • Kb. 5-10 percig forraltam, majd hozzáadtam a tejfölt és még 2 gerezd zúzott fokhagymát. Alaposan elkevertem, majd egy-két perc forralás után a kifőtt tésztára szedtem és összekavartam.
      

2 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket az egyszerű tésztaételeket! Spenót külön kedvenc, nálunk is ma spenótos kaja volt :)

    VálaszTörlés
  2. A spenót nálam is nyerő. ;-)

    VálaszTörlés