2012. december 31., hétfő

Póréhagymás burgonyasaláta

  
     
Egyszerű majonézes burgonyasaláta póréhagymával megbolondítva. A hagyma, a mustár és a majonéz pikáns elegye remekül passzol a krumplihoz, nem maradhat el a szilveszteri asztalról.
  
Hozzávalók:
  • 1,5 kg burgonya
  • 1 kisebb szál póréhagyma fele
  • kb. 3,5 dl tejföl
  • 2 evőkanál mustár
  • 4 evőkanál majonéz
  • őrölt bors
    
Elkészítés:
  • A burgonyát meghámoztam, kis kockákra vágtam, majd sós vízben megfőztem.
  • Amikor a krumpli megfőtt leöntöttem róla a levet és hagytam kihűlni.
  • A póréhagymát felkarikáztam és hozzáadtam a krumplihoz.
  • A tejfölt, a mustárt és a majonézet összekevertem, némi sóval és borssal ízesítettem, majd a hagymás krumplira öntöttem és összekevertem.
  • Végül a hűtőszekrénybe tettem egy éjszakára, hogy tálalás előtt az ízek összeérjenek.
    
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése