2013. március 3., vasárnap

Amerikai palacsinta

     
    
Jamie Oliver amerikai palacsinta receptje alapján készítettem. Gyorsan összedobható a tészta, és ráadásul pihentetni sem kell, így percek alatt az asztalra kerülhet ez a finomság.
       
Hozzávalók:

  • 3 egész nagy tojás
  • 11,5 dkg liszt
  • 1 púpozott teáskanál szódabikarbóna
  • 1,4 dl tej
  • 1 csipet só
    
Elkészítés:

  • A tojásokat megmostam és szétválasztottam.
  • A tojás sárgájához hozzáadtam a tejet és a szódabikarbónával elkevert lisztet, majd elkevertem.
  • A tojásfehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem, majd egy nagy fakanállal óvatosan a tojássárgás-tejes-lisztes keverékbe forgattam. Mivel nem igényel pihentetést, azonnal sütni kezdtem.
  • A palacsintasütő közepére szedtem egy kisebb merőkanálnyi masszát, elegyengettem, és alacsony hőfokon sütni kezdtem. Amikor az alja már megsült, falapáttal óvatosan átfordítottam és a másik oldalát is aranybarnára sütöttem.
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése