2013. április 2., kedd

Hagymakrémleves

   
   
Ízletes, sűrű, laktató krémleves, remek lélekmelegítő ebben a nyálkás, cseppet sem tavaszi időben.
   
Hozzávalók:
  • 5 db nagyobb vöröshagyma
  • kb. 15 gerezd fokhagyma
  • kb. 6-7 dkg vaj
  • 1 liter zöldségalaplé
  • 4 dl főzőtejszín
  • 1 evőkanál tejföl
  • őrölt bors
  • bio ételízesítő
  • kevés reszelt szerecsendió (kb. egy csipetnyi)
     
Elkészítés:
  • Az apróra kockázott vöröshagymát a vajon megfonnyasztottam, majd hozzáadtam a zúzott fokhagymát, és összekevertem. Sóztam, borsoztam, beleszórtam a bio ételízesítőt, majd felöntöttem a zöldséglével és fedő alatt főztem.
  • Pár perc fővés után beleöntöttem tejszínt is, és a hagymát puhára főztem.
  • Hozzáadtam a tejfölt és a szerecsendiót, majd kézi mixerrel pürésítettem. Levesbetétként kétszersülttel tálaltam.
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése