2013. március 15., péntek

Tejszínes brokkolis csirkemell

  
   
A száraz húsos ételek helyett jobban kedvelem a szaftos, zöldséges ragukat. Most brokkolival és tejszínnel dobtam fel a csirkemellet, nagyon jól ment a spagettihez.
  
Hozzávalók:
  • 1 kg csirkemell
  • 2 fej vöröshagyma
  • 1 kg fagyasztott brokkoli
  • 6-8 gerezd fokhagyma
  • 2,5 dl tejszín
  • őrölt bors
  • reszelt szerecsendió
  • kevés liszt
  • 2 dl tejföl
  • kevés olívaolaj
    
Elkészítés:
  • A csirkemellet megtisztítottam és felkockáztam.
  • A vöröshagymát megtisztítottam, apróra kockáztam, majd kevés olajon megfonnyasztottam. Rászórtam a húst és fehéredésig sütöttem. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam a zúzott fokhagymát, és kevés vizet öntöttem alá, majd fedő alatt megpároltam.
  • Amikor a hús megfőtt, hozzáadtam a brokkoli rózsákat, és megpároltam.
  • Végül öntöttem hozzá kevés tejszínt, reszelt szerecsendióval fűszereztem, és tejfölben elkevert kevés liszttel sűrítettem. Spagettivel tálaltam.
   
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése