2013. május 23., csütörtök

Gyors bableves

    

    
Villámgyors bableves konzervből.
     
   
Hozzávalók:
  
  • 3 doboz konzerv bab (1 doboz vörösbab, 2 doboz fehérbab)
  • 2 db főzőhagyma
  • kevés olívaolaj
  • 3 db sárgarépa
  • 6 db újrkumpli
  • kb. 10 dkg paprikás szalámi
  • frissen őrölt tarkabors, só
  • kevés chili
  • 1 csapott mokkáskanál őrölt babérlevél
  • egy csapott evőkanál liszt + 2 evőkanál tejföl
   
Elkészítés:
  • A vöröshagymát apróra kockáztam, a krumplit és a sárgarépát hámozás után feldaraboltam illetve karikáztam.
  • A felaprított vöröshagymát kevés olajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a krumplit, a répát, és a kockázott szalámit. Kevergetés mellett pár percig pirítottam, majd felöntöttem vízzel, fűszereztem (só, őrölt tarkabors, chili, őrölt babérlevél) és fedő alatt megfőztem.
  • Amikor a krumpli és a répa megfőtt hozzáadtam a babot (levével együtt), és pár percig főztem, hogy összeérjenek az ízek. Végül kevés liszt és tejföl keverékével besűrítettem a levest.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése