2013. május 27., hétfő

Sárgarépás zellerkrémleves

    
   
   
Hozzávalók:
   
  • 2 db nagy zellergumó
  • 3 szál sárgarépa
  • 2 db nagyobb vöröshagyma
  • kb. 4 dkg vaj
  • 6 gerezd fokhagyma
  • bio ételízesítő
  • só, őrölt bors
  • 3 púpozott evőkanál tejföl
  • 2 dl tej
   
Elkészítés:
  
  • A zöldségeket megtisztítottam, meghámoztam.
  • A zellergumót és a sárgarépát feldaraboltam, a vöröshagymát apróra kockáztam.
  • A hagymát kevés vajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a zellert és a répát. Folyamatosan keverve néhány percig pirítottam, majd felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a zúzott fokhagymát és a bio ételízesőt, sóztam, borsoztam, majd fedő alatt megpároltam.
  • Amikor megpárolódott beleöntöttem a tejet és a tejfölt, majd botmixerrel pürésítettem. Kenyérchipssel tálaltam.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése