2013. május 28., kedd

Zöldséges-csirkés egytál

    
     
  
Hozzávalók:
   
  • 2 db csirkemellfilé
  • 2 db vöröshagyma
  • kevés olívaolaj
  • 6 gerezd fokhagyma
  • 2 teáskanál őrölt édes pirospaprika
  • só, őrölt bors
  • majoranna
  • bio ételízesítő
  • 0,5 dl száraz vörösbor
  • 0,5 kg kelbimbó (fagyasztott)
  • 0,5 kg fagyasztott zöldségkeverék (zöldborsó, sárgarépa, kukorica, zöldbab)
  • 1,5 kg újkrumpli
  • 1 evőkanál liszt + 3 dl tejföl
   
Elkészítés:
  
  • A vöröshagymát apróra kockáztam.
  • A húst megtisztítottam és kockára vágtam.
  • A vöröshagymát kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a húst és fehéredésig sütöttem. Hozzáadtam a zúzott fokhagymát, a pirospaprikát, sóztam-borsoztam, szórtam bele kevés bio ételízesítőt, öntöttem hozzá kevés száraz vörösbort és egy pici vizet, összekevertem és fedő alatt megfőztem.
  • A fagyasztott zöldségeket kivettem a fagyasztóból, a krumplit pedig meghámoztam és hosszában felnégyeltem.
  • Amikor a hús megfőtt hozzáadtam a zöldségeket, öntöttem hozzá egy kevés vizet és megpároltam. Végül kevés liszt és tejföl keverékével besűrítettem.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése