2013. május 31., péntek

Krumpliprósza

   
   
   
  
Hozzávalók:
    
  • 6 db nagyobb burgonya
  • 2 db kisebb vöröshagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • kb. 4 dl kaukázusi kefir
  • annyi liszt, hogy sűrű, palacsintatésztához hasonló állagot kapjunk
  • só, őrölt bors
  • olaj a sütéshez
     
Elkészítés:
  
  • A vöröshagymát megtisztítottam, majd lereszeltem.
  • A burgonyát meghámoztam majd lereszeltem.
  • A lereszelt hagymát és krumplit összekevertem, hozzáadtam a fokhagymanyomóval zúzott fokhagymát, ráöntöttem a kefirt, sóztam, borsoztam, majd összekevertem. Végül annyi lisztet szórtam hozzá, míg sűrű, palacsintatésztához hasonló állagú lett.
  • A masszából egy merőkanálnyit vékonyan kiolajozott palacsintasütőbe mertem, elegyengettem, és lassan mindkét oldalát aranybarnára sütöttem. Tejföllel és reszelt sajttal tálaltam.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése