2013. június 1., szombat

Sült sajtos tészta

  
  
  
Hozzávalók:
   
  • 20 dkg ömlesztett sajt (kockasajt)
  • 2 púpozott evőkanál tejföl
  • 1 evőkanál liszt + 3 dl tej
  • 6 gerezd fokhagyma
  • frissen őrölt tarkabors (nem sajnáltam a mennyiséget)
  • reszelt szerecsendió
  • pici só (csak kevés kell, mert a sajt is sós)
  • 1 csomag durumtészta
    
Elkészítés:
 
  • A tésztát bő sós vízben kifőztem.
  • Míg a tészta főtt, elkészítettem a szószt: a kockasajtokat villával összetörtem, majd összekevertem a tejföllel és a fokhagymával. A lisztet összekevertem a tejjel - hogy csomómentes legyen, habverővel -, és a sajtos keverékhez öntöttem, majd fűszereztem (őrölt tarkabors, reszelt szerecsendió, pici só).  Végül a szószt felforraltam, és egy-két percig főztem.
  • A főtt tésztát hőálló üvegtálba tettem, ráöntöttem a sajtos szószt és elkevertem. Hideg sütőbe tettem, és 180 fokon addig sütöttem, míg megpirult a teteje.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése