2013. június 29., szombat

Füstölt sonkás, sajtos sült tészta

   
   
   
Hozzávalók:
  
  • 35 dkg füstölt-főtt sonka
  • 1 doboz konzerv paradicsom (egész paradicsom)
  • 5 dl paradicsomlé
  • őrölt bors, bazsalikom
  • 10 dkg ömleszett sajt (kockasajt) villával összetörve
  • 15 dkg edami sajt reszelve
  • 1 csomag tészta
   
Elkészítés:
  
  • A tésztát forró, enyhén sós vízben megfőztem.
  • Míg a tészta főtt, a sonkát apróra kockáztam, és a paradicsommal, a paradicsomlével és a fűszerekkel összefőztem. Végül hozzákevertem az összetört kockasajtot, és addig kevertem, míg a sajt teljesen elolvadt a szószban.
  • A kifőtt tésztát egy nagy, hőálló üvegedénybe tettem, ráöntöttem a sonkás-paradicsomos-sajtos szószt, és összekevertem. A tetejét megszórtam reszelt sajttal, hideg sütőbe toltam, és 170 fokon addig sütöttem, míg megpirult a teteje.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése