2013. június 21., péntek

Kakaós tiramisu

  
  
  

Hozzávalók:
     
  • babapiskóta
  • 0,5 l habtejszín
  • 50 dkg mascarpone
  • 3 csomag bourbon vaníliás cukor
  • porcukor
  • kakaópor (jó minőségű, cukrozatlan)
  • tej
  • egy kevés főzött kávé
  • étcsoki
   
Elkészítés:
   
  • Kakaóporból, kevés porcukorból és langyos tejből kakaót kavartam egy mély tányérban, majd hozzáöntöttem kb. egy adagnyi főzött feketekávét.
  • A jól behűtött habtejszínt a vaníliás cukorral és kevés porcukorral kemény habbá vertem, majd hozzáadtam a mascarponét, és rövid ideig tovább vertem.
  • A babapiskótákat egyenként megmártogattam a kávés kakaóban, majd egy üvegtálba szorosan egymás mellé sorakoztattam őket egy rétegben.
  • A piskótasor tetejére rákentem a tejszínhabos-mascarponés krém felét, majd vékonyan megszórtam kakaóporral, és reszeltem rá az étcsokiból.
  • A krémre újabb sor kakaóban áztatott piskótát rétegeztem, majd rákentem a krém másik felét, tetejét pedig kakaóporral és reszelt étcsokival díszítettem.
  • Betettem a hűtőszekrénybe, és 4-5 órát érleltem fogyasztás előtt.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése