2014. február 2., vasárnap

Csirkemell vadasan

  
      
Savanykás, könnyű csirkés fogás.
  
Hozzávalók:
  • 2 db filézett csirkemell
  • 2 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • kevés vaj
  • 2 teáskanál pirospaprika
  • őrölt bors
  • 1 dl száraz fehérbor
  • 2 db petrezselyemgyökér
  • 4 db sárgarépa
  • 1 db zellergumó
  • 2 db karalábé
  • 1 teáskanál cukor
  • kb. 1-2 evőkanál mustár (a pontos mennyiségre nem emlékszem, kóstolgatni kell)
  • 3-4 evőkanál tejföl
   
Elkészítés:
  • A húst megmostam és felkockáztam.
  • A petrezselyemgyökeret, a sárgarépát, a zellergumót és a karalábét meghámoztam, megmostam, majd felkockáztam.
  • A vöröshagymát apróra vágtam és kevés vajon üvegesre pároltam. Rászórtam a húst, és folyamatosan kevergetve addig sütöttem, míg a külseje fehér kérget kapott. Ekkor rászórtam a pirospaprikát, hozzáadtam a zúzott fokhagymát, sóztam-borsoztam, öntöttem alá egy pici vizet és fedő alatt párolni kezdtem.
  • Pár perc után hozzáadtam a zöldségeket, öntöttem hozzá kb. 1 dl száraz fehérbort és még egy kevés vizet, majd fedő alatt megpároltam.
  • Amikor a hús megfőtt (kb. 35-45 perc), ízesítettem mustárral, tejföllel és kevés cukorral. Főtt tészta körettel tálaltam.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése