2011. január 30., vasárnap

Házi csokoládépuding

   
  
Ez a csupa-csoki desszert percek alatt elkészül és nagyon finom. Csak azt kell kivárni, hogy teljesen kihűljön, bár mínusz 5 fokban a teraszon szerencsére ez egész gyorsan ment. :-)
  
Hozzávalók:
  • 7 dl tej
  • 4 evőkanál jó minőségű, cukrozatlan kakaópor
  • 2 púpozott evőkanál kukoricakeményítő
  • 3 teáskanál gesztenyeméz (bármilyen mézzel, vagy nádcukorral is jó)
  • 5 dkg 70%-os kakaótartalmú csokoládé
 
Elkészítés:
  • A kakót és a kukoricakeményítőt egy tejforralóedényben összekevertem, majd egy kevés tejet hozzáöntve habverővel csomómentesre kevertem. Hozzáöntöttem a maradék tejet, majd melegíteni kezdtem.
  • Amikor felforrt hozzáadtam a mézet és a darabokra tört csokit és addig kavargattam, míg felolvadtak, majd levettem a tűzhelyről.
  • Az elkészült pudingot tálkákba öntöttem, kihűtöttem, majd a tetejére csokoládét reszeltem.
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése