2011. január 30., vasárnap

Kefires kínai kel leves

  
  
Egyszerű, gyors leves kínai kelből.
 
Hozzávalók:
  • 1 egész kínai kel
  • kevés olaj
  • kevés liszt
  • 2 kávéskanál őrölt pirospaprika
  • 1 nagy doboz kefir (375 gramm)
  • őrölt kömény
  • őrölt fehérbors
  • 5 gerezd fokhagyma
  
Elkészítés:
  • A kínai kelt leveleire szedtem, a leveleket leöblítettem majd vékony csíkokra vágtam, és kb. 6-8 perc alatt vízben megpároltam. Amikor forrni kezdett sóztam, borsoztam, és szórtam bele őrölt köményt.
  • Kevés olajon középbarnára pirítottam a lisztet, majd a tűzhelyről levéve adtam hozzá őrölt pirospaprikát, majd simára kavartam a kefirrel.
  • A levest a rántással besűrítettem, adtam hozzá zúzott fokhagymát, majd egy-két percig még forraltam.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése