2011. január 24., hétfő

Tejszínes brokkoliszósz füstölt sajttal

   

Gyorsan elkészíthető, ízletes tésztaétel, futkosós hétvégére elsőosztályú, de gyors vacsorának is beillik.
  
Hozzávalók:
  • 1 kg fagyasztott brokkoli
  • 2 dl főzőtejszín
  • 2 dl tejföl
  • 2 csapott evőkanál durumliszt
  • só, őrölt fehérbors
  • frissen reszelt szerecsendió
  • reszelt füstölt sajt
  • durumlisztből készült tészta (fusilli) kifőzve
  
Elkészítés:
  • A brokkolit kevés vízben párolni kezdtem, majd amikor már félig készen volt, hozzáöntöttem a tejszínt, sóztam, borsoztam, reszeltem bele szerecsendiót és tovább gőzöltem. A készre párolt brokkolit botmixerrel pürésítettem, majd a lisztből és tejfölből készített habarással besűrítettem és egy-két percig forraltam.
  • A brokkoliszószt kifőtt tésztára szedve, reszelt füstölt sajttal meghintve tálaltam.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése