2011. február 28., hétfő

Paradicsomos-répás csirkemell

   
  
A párolt répa íze nagyon jól passzol a paradicsommal, és reszelt formában még sűrűbbé is teszi az ételt. A pontos mennyiségekre most nem figyeltem, de kb. annyi répát tettem bele, amennyi húst. 
  
Hozzávalók:
  • csirkemellfilé darabolva
  • sárgarépa reszelve
  • sűrített paradicsom
  • kevés olívaolaj
  • vöröshagyma kockázva
  • zúzott fokhagyma
  • őrölt pirospaprika
  • só, őrölt fehérbors
  • bazsalikom
  • kevés száraz vörösbor
 
Elkészítés:
  • Az apróra vágott vöröshagymát kevés olívaolajon megdinszteltem, rászórtam a csirkemellfilé darabokat, és fehéredésig sütöttem.
  • Szórtam a húsra őrölt pirospaprikát, sóztam, borsoztam, adtam hozzá zúzott fokhagymát és kevés szárított bazsalikomot. Jól átforgattam, majd öntöttem alá egy kevés száraz vörösbort és fedő alatt párolni kezdtem.
  • Amikor a hús félig megpárolódott, hozzáadtam a megtisztított és lereszelt sárgarépát, összekevertem, majd fedő alatt készre pároltam.
  • Ízesítettem sűrített paradicsommal, és adtam hozzá még egy kevés bazsalikomot és zúzott fokhagymát. Pár percig még forraltam, majd kifőtt durumtésztára szedve tálaltam.
     

1 megjegyzés: