2011. február 27., vasárnap

Sárgarépás csicseriborsóleves

   
 
A csicseriborsó, bár nagyon finom és ezerféleképpen elkészíthető, több órás áztatás és hosszas főzés után lesz ehető. Így néha gyors megoldásként a konzervet választom, ami bár nem olyan egészséges mintha magam áztatnám és főzögetném, de legalább percek alatt összedobható, és még mindig jobb, mint például egy gyorséttermi hamburger. ;-)
  
Hozzávalók:
  • 1 doboz csicseriborsó konzerv (40 dkg)
  • 4 szál sárgarépa
  • 3 dl tejföl
  • 1 dl tej
  • 6 gerezd fokhagyma
  • 2 kávéskanál szárított lestyán
  • 2 kávéskanál szárított csombor
  • 1 teáskanál natúr ételízesítő (só- és adalékszermentes, kizárólag szárított növényekből készült)
  • só, őrölt fehérbors
  
Elkészítés:
  • A sárgarépát megtisztítottam, feldaraboltam, majd egy kevés tejet aláöntve fedő alatt megpároltam. Amikor felforrt sóztam, borsoztam, hozzáadtam a zúzott fokhagymát és szórtam bele egy kevés natúr ételízesítőt.
  • Miután a répa megpárolódott beleöntöttem a csicseriborsókonzervet, fűszereztem lestyánnal és csomborral, majd belekevertem a tejfölt. Kb. egy-két perc forralás után tálaltam.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése