2011. február 28., hétfő

Zöldborsófőzelék paprikásan

     
  
Egyszerű és gyors zöldborsófőzelék paprikásan, kivételesen konzerv borsóból. Egyébként fagyasztottból szoktam, de ez egy sietős esti főzés eredménye, és így percek alatt elkészült. Még mindig jobb, mint az ilyen-olyan kifőzdés választék, vagy a zsemle a sarki boltból... Különben is, konzerv ide vagy oda, kifejezetten finom lett. :-)
  
Hozzávalók:
  • zöldborsó konzerv
  • kevés olívaolaj
  • kevés liszt
  • őrölt pirospaprika
  • tejföl
  • tej
  • őrölt fehérbors
  • petrezselyem (fagyasztott)
  
Elkészítés:
  • A borsót a levével együtt egy fazékba öntöttem és melegíteni kezdtem.
  • Az olajból, lisztből, pirospaprikából, tejfölből és tejből rántást készítettem, majd a forrásban lévő borsóhoz öntöttem. Adtam hozzá őrölt fehérborsot (sót és cukrot nem, mert a konzervben van), és kevergetve egy-két percig forraltam. Végül egy kevés aprított petrezselyemmel ízesítettem.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése