2011. február 1., kedd

Piedone calzone pizza

    
  

  

Bár a férjem szerint Piedone nem is evett babot, csak spagettit, bennem mégis az a téves képzettársítás él, hogy a hagymás bab és Piedone elválaszthatatlanok egymástól. :-) Végülis a sztoriban Bud Spencer és a bab stimmel, a Piedone meg olyan jól hangzik a pizzával, szóval miért ne? De lehetne éppen Bud calzone pizzája is. ;-)

Merthogy most bab került a pizzára, illetve egészen pontosan nem rá, hanem bele, töltelékként. Begyúrtam a szokásos pizzatésztát, majd négyfelé osztva kelesztettem. Amikor megkelt, egyenként kör alakúra nyújtottam, megkentem a közepüket fokhagymás-fűszeres-paradicsomos alappal, megszórtam óriás fehérbabbal (konzervből), laskára vágott vöröshagymával és reszelt sajttal, majd kétfelé hajtottam és a széleket alaposan lenyomkodtam és felcsavartam. A külsejét vékonyan megkentem olívaolajjal, majd 185 fokra előmelegített sütőben kb. 25 percig sütöttem.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése