2011. május 8., vasárnap

Mediterrán paradicsomos csirke

  
   
Imádjuk a fokhagymás-fűszeres paradicsomszószt, igen gyakran kerül nálunk terítékre durumtésztával, sajttal megszórva. Hogy ne legyen unalmas, most húsos verzióban készült.
  
Hozzávalók:
  • csirkecombfilé
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • olívaolaj
  • bazsalikom
  • só, őrölt fehérbors, kevés cukor
  • passzírozott paradicsom (üveges, olasz)
  
Elkészítés:
  • A filézett csirkecombokat megmostam, majd csíkokra vágtam.
  • Az apróra kockázott vöröshagymát kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a húst és fehéredésig sütöttem.
  • Sóztam, borsoztam, adtam hozzá zúzott fokhagymát (nem sajnáltam), megszórtam szárított bazsalikommal, pici vizet öntöttem alá és fedő alatt párolni kezdtem.
  • Amikor a hús félig megpárolódott hozzáöntöttem a passzírozott paradicsomot és fedő alatt készre pároltam.
  • Mielőtt levettem a tűzhelyről tettem bele még egy kevés zúzott fokhagymát és bazsalikomot. Kifőtt durumtésztára szedve tálaltam.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése