2011. május 13., péntek

Sárgarépás rizseshús

 
  
Magyaros rizseshús egy kis sárgarépával megspékelve.
  
Hozzávalók:
  • csirkemellfilé
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • sárgarépa
  • só, örölt fehérbors
  • őrölt pirospaprika
  • olívaolaj
  • rizs
  
Elkészítés:
  • Az apróra kockázott vöröshagymát kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd rászórtam a kockázott csirkemellet és fehéredésig sütöttem.
  • Sóztam, borsoztam, adtam hozzá zúzott fokhagymát, megszórtam őrölt pirospaprikával és összekevertem. Egy kevés vizet öntöttem alá és fedő alatt párolni kezdtem.
  • Amikor a hús félig elkészült, tisztított, karikára vágott sárgarépát adtam hozzá, szórtam bele rizst, vízzel felöntöttem hogy bőven ellepte, és fedő alatt alacsony hőmérsékleten (villanytűzhely legkisebb fokozatán) főztem, míg a rizs az összes vizet magába szívta.
  • Végül még egy pici vizet öntöttem rá, és kb. fél órát fedő alatt hagytam puhulni tálalás előtt.
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése