2011. május 19., csütörtök

Spenótos tészta paradicsomszósszal

 
 
Egészséges gyorskaja, tökéletes főzési alternatíva időhiányos estékre, maximum 20-30 perc alatt kész.
 
Hozzávalók:
  • 1 zacskó spenótos durumtészta
  • 2 fej vöröshagyma
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy üveg passzírozott paradicsom (olasz)
  • kevés olívaolaj
  • bazsalikom
  • só, őrölt bors
  • pici cukor
  • reszelt parmezán a tetejére
 
Elkészítés:
  • A vöröshagymát apróra kockáztam, és kevés olívaolajon megfonnyasztottam. Hozzáadtam a zúzott fokhagymát és rövid ideig pirítottam.
  • Ráöntöttem a paradicsomot, sóztam, borsoztam, bazsalikommal és kevés cukorral ízesítettem majd összeforraltam.
  • A szószt kifőtt spenótos durumtésztára szedve, reszelt parmezánnal megszórva tálaltam.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése