2011. május 28., szombat

Újhagymás-sajtos tojáslepény

   
 
Ezzel a tojáslepénnyel ma betartottuk a "reggelizz úgy, mint egy király" szabályt. Gyorsan kész van, finom és tápláló.
 
Hozzávalók:
  • tojás
  • liszt
  • újhagyma karikára vágva
  • trappista sajt reszelve
  • só, őrölt bors
 
Elkészítés:
  • A tojásokat kézi habverővel felvertem, majd szitáltam bele egy kevés lisztet, hogy híg palacsintatészta jellege legyen.
  • Sóztam, borsoztam, majd beleszórtam a karikára vágott újhagymát.
  • Forró, olajjal vékonyan megkent palacsintasütőbe szedtem egy merőkanálnyi masszát. Amikor már összeállt és az alsó része megsült, lapáttal megfordítottam, és a másik oldalát is világosbarnára sütöttem. A tetejét megszórtam reszelt sajttal, majd tányérra csúsztatva tálaltam a kész lepényt.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése