2012. május 27., vasárnap

Kukoricás csirkemell

    
  

Gyors és egyszerű csirkés finomság.

Hozzávalók:
  • csirkemell
  • olívaolaj
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • konzerv kukorica
  • kevés száraz fehérbor
  • tejföl
  • kevés liszt
  • só, bors
  • só- és adalékszermentes ételízesítő

Elkészítés:
  • A húst megtisztítottam és kockákra vágtam.
  • Az apróra kockázott vöröshagymát kevés olívaolajon megdinszteltem, majd rászórtam a húst és gyakran kevergetve átsütöttem.
  • Adtam hozzá zúzott fokhagymát, só- és adalékszermentes ételízesítőt, sóztam, borsoztam, öntöttem alá egy kevés száraz fehérbort, és fedő alatt megfőztem.
  • Amikor a hús megfőtt, beleszórtam a konzerv kukoricát (levével együtt), majd kevés liszttel kikevert tejföllel besűrítettem. Pár perc forralás után kifőtt tésztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése