2012. december 4., kedd

Uborkás-tojásos szendvicskrém

   
        

  
Néhány éve Zakopane-ban ettem ehhez hasonló szendvicskrémet, bár abban az uborka és a tojás is le volt darálva, így valóban krémként kenhető volt. Én most csak apróra kockáztam a hozzávalókat, és nem is biztos, hogy minden összetevőt eltaláltam, de az íze így is hasonlít a lengyel finomsághoz.
   
Hozzávalók:
  • 10 db tojás
  • 1 üveg csemege uborka
  • 3 teáskanál mustár
  • 1 evőkanál tejföl
  • annyi majonéz, hogy a szendvicskrém kenhető legyen
  • őrölt tarkabors
  
Elkészítés:
  • A tojásokat megmostam majd megfőztem.
  • A csemege uborkákat apróra kockáztam.
  • A megfőtt és kihűlt tojásokat megpucoltam, majd tojásszeletelővel apróra kockáztam. (Keresztben és hosszában is szeletelve.)
  • A tojás- és uborkakockákat összekevertem, majd hozzáadtam a mustárt, a tejfölt, a majonézet, sóztam és borsoztam, végül alaposan elvegyítettem. Egy-két óráig hűtőszekrényben érleltem tálalás előtt.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése