2018. január 30., kedd

Húspogácsa tepsiben

 
   

Egyszerűen elkészíthető húspogácsa szinte csak húsból. Mivel bő olajban való sütés helyett tepsiben készül szárazon,  így zsírszegény, és mivel kenyér sem kerül bele, majdnem nulla szénhidráttal. Salátával remek, könnyű húsos fogás.
  
Mivel nincs panírozva, és nem került bele liszt sem, a tojás egy kicsit kisült belőle, de ez szerencsére nem változtatott az íz-élményen. Tojás nélkül is készíthető, csak hús + hagyma + fűszerek kombóval, úgy igazán hamburgeres.
   
    
Hozzávalók:
  
  • 1,5 kg darált pulykacomb
  • 3 db egész tojás
  • 3 db közepes fej vöröshagyma apróra kockázva, nyersen
  • 8-10 gerezd fokhagyma zúzva
  • 2 csapott teáskanál himalája kristálysó
  • őrölt tarkabors
  • 2 csapott teáskanál őrölt pirospaprika
 
Elkészítés:
  
  • A hozzávalókat összegyúrtam.
  • A húsos masszából vizes kézzel korongokat formáztam, és sütőpapírral bélelt tepsire sorjáztam.
  • 180-190 fokon pirulásig sütöttem, kb. 1 - 1,2 órát. A sütés elején sütőpapírral letakartam, hogy ne égjen meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése