2018. november 1., csütörtök

Grissini zabpehelylisztből





Szuper házi rágcsa. Gyorsan elkészíthető, egyszerű recept, minimál hozzávalókból. Jól lezárt dobozban nem puhult meg, másnap is ropogós volt. Az eredeti receptet a "Szellem a fazékban" blogban találtam, annyit módosítottam rajta, hogy sima liszt helyett a jól bevált zabpehelylisztből sütöttem. 
  
Hozzávalók:
  • 16 dkg zabpehelyliszt
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • 0,5 kávéskanál só
  • 8 ml víz
  • 1 kávéskanál sütőpor
  
Elkészítés:
  • A lisztben elkevertem a sót és a sütőport.
  • Hozzáadtam a vizet és tésztává gyúrtam.
  • Kézzel rudakat sodortam, majd sütőpapírral bélelt sütőlemezre sorjáztam. Ízesítésként megszórtam szárított rozmaringgal.
  • 180 fokon sütöttem míg aranybarna lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése