2018. december 29., szombat

Színes zellersaláta



 
Finom, ropogós, színes téli saláta. 
A zöldségek aránya ízlés szerinti, nálam most a zeller dominált, kiegészítve egy kevés sárgarépával és retekkel. A joghurt-mustár kombó ízvilága kicsit a majonézre hajaz (csak nem annyira zsíros), így akár szilveszteri saliként is megállja a helyét.
  
Hozzávalók:
  • zellergumó
  • sárgarépa
  • retek
  • natúr joghurt
  • mustár
  • őrölt tarkabors
  
Elkészítés:
  • A zöldségeket megtisztítottam, majd lereszeltem.
  • Joghurt és mustár keverékéből elkészítettem a szószt (arányok: 2 dl joghurthoz kb. 1 evőkanál mustár), sóval és frissen őrölt tarkaborssal ízesítettem, végül a zöldségekre öntöttem és összekevertem.
  • Behűtve az igazi egy kis érlelődés után, ezért fogyasztás előtt egy-két órára a hűtőbe tettem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése