2018. december 31., hétfő

Tojásos kukoricasaláta csemege uborkával

 
   
Íme egy fincsi "ál-majonézes" saláta, remek szilveszteri finomság, jól megy az éjféli virslihez. Pikáns, savanykás, jól csúszik az óév búcsúztató itóka mellé.
  
Hozzávalók:
  • 3 doboz konzerv csemege kukorica
  • 9 db tojás
  • 8-10 db csemege uborka (konzerv, kis méretű uborkák)
  • 4,5 dl natúr joghurt (zsírszegény)
  • 2 evőkanál mustár
  • frissen őrölt tarkabors
  
Elkészítés:
  • A keményre főtt tojást tojásszeletelővel keresztbe és hosszába is felvágtam, majd összekevertem a kukoricával. (A kukorica levét előtte leöntöttem.)
  • Az uborkákat felkrikáztam és a tojásos-kukoricás keverékhez adtam.
  • A joghurtból és a mustárból öntetet kutyultam, kicsit sóztam és borsoztam, majd a kukoricás keverékhez adtam .
  • Pár óra hűtőben érlelődés után lesz az igazi.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése