2019. február 3., vasárnap

Cukormentes meggyes diós zabkeksz

 
 
   
 
Hozzávalók:
  • 15 dkg kókuszzsír
  • 15 dkg eritrit
  • 2 db tojás
  • 15 dkg zabpehelyliszt
  • 1 púpos teáskanál sütőpor
  • 1 nagy csipetnyi só
  • 18 dkg zabpehely (fele nagyszemű, fele aprószemű)
  • 10 dkg dió durvára törve
  • 5 dkg aszalt meggy apróra kockázva
  • 1 db bio citrom héja reszelve 
  • fél bio citrom kifacsart leve
  • 1 teáskanál vanília kivonat
  • 2 teáskanál őrölt fahéj

Elkészítés:
  • A kókuszzsírt az eritrittel kikevertem, majd hozzáadtam a tojásokat és a vaníliakivonatot és simára kevertem.
  • Hozzáöntöttem a citromlevet, beleszórtam a sütőporral és a sóval elkevert lisztet, a citromhéjat, a zabpelyhet, a fahéjat, a diót és az aszalt meggyet, majd összegyúrtam.
  • Kb. 15 percet pihentettem a masszát.
  • A sütőt 160 fokra melegítettem. (Az eritrit miatt nem tanácsos ennél magasabb fokon sütni.)
  • A tésztából kézzel diónyi nagyságú golyókat formáltam, pogácsa alakúra formáztam majd sütőpapírral kibélelt tepsire sorjáztam.
  • 160 fokos sütőben kb. 15 percig sütöttem.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése