2019. február 13., szerda

Tepsiben sült édesburgonya

 
    

Egyszerű de nagyszerű köret, izgalmas ízű, zsírmentes, gluténmentes lassú felszívódású szénhidrát. Csak felkockázod, tepsibe szórod, fűszerezed, aztán betolod a forró sütőbe kb. 25 percre és kész is a színes finomság.
  
Hozzávalók:
  • 2 db közepes méretű édesburgonya
  • 1 db nagyobb lilahagyma
  • 8 gerezd fokhagyma
  • frissen őrölt tarkabors (fekete-, fehér-, zöld- és rózsabors), szegfűbors és koriander
  • himalája só
  
Elkészítés:
  • A sütőt előmelegítettem 185 fokra.
  • Az édesburgonyát meghámoztam és kb. egyforma méretűre kockáztam.
  • A lilahagymát és a fokhagymát is feldaraboltam.
  • Sütőpapírral bélelt tepsire szórtam, fűszereztem, összeforgattam, és a forró sütőbe toltam. (Nem tettem alá sem zsiradékot, sem vizet.)
  • A sütés felénél egyszer kanállal átforgattam, hogy minden oldala átsüljön.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése