2011. január 9., vasárnap

Húsos paradicsomszósz rukkolával

    
 
A paradicsomszósz  igen gyakori "vendég" nálunk az asztalon: egészséges és szeretjük is. Ez a verzió most húsosan készült, és friss rukkolával bolondítottam meg. Nagyon ízletes lett a végeredmény.

Hozzávalók:
  • csirkemellfilé
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • olívaolaj
  • sűrített paradicsom
  • paradicsomlé
  • őrölt pirospaprika
  • só, őrölt fehérbors
  • bazsalikom, oregánó
  • kevés nádcukor
  
Elkészítés:
  • A húst megtisztítottam és nagyon apró darabokra vágtam.
  • A vöröshagymát felaprítottam, majd kevés olívaolajon megdinszteltem.
  • A hagymához adtam a húst és folyamatosan forgatva addig sütöttem, míg átfehéredett. Adtam hozzá zúzott fokhagymát és rövid ideig azzal is sütöttem.
  • Szórtam a húsra kevés őrölt pirospaprikát, sóztam, borsoztam, öntöttem alá egy kevés vizet, jól összekavartam és fedő alatt párolni kezdtem.
  • Amikor a hús már majdnem készen volt, szórtam rá szárított bazsalikomot és oregánót, összekevertem és tovább pároltam.
  • Végül hozzáadtam a húshoz a sűrített paradicsomot, felöntöttem kevés paradicsomlével és összeforraltam. Adtam hozzá még egy kis zöldfűszert és zúzott fokhagymát, valamint kevés nádcukrot, ellensúlyozandó a paradicsom savanyúságát.
  • Kifőtt tésztára szedve, friss rukkolával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése