2011. január 17., hétfő

Zöldborsós pulykaragu

  
 
A pulykamellet gyakran készítem zöldséges-tejfölös változatban. Most zöldborsó került bele, és petrezselymes barnarizzsel tálaltam.

Hozzávalók:
  • 50 dkg pulykamellfilé
  • 50 dkg zöldborsó (most konzerv)
  • 2 kisebb fej vöröshagyma
  • 5 gerezd fokhagyma
  • kevés olaj
  • só, őrölt fehérbors
  • 2 teáskanál őrölt pirospaprika
  • natúr ételízesítő (só- és adalékszermentes, csak szárított zöldségekből áll)
  • 2,5 dl tejföl
  • 1 evőkanál liszt

Elkészítés:
  • A vöröshagymát felaprítottam, majd kevés olajon megdinszteltem. Rádobtam a kockára vágott húst, majd fehéredésig sütöttem.
  • Hozzáadtam a zúzott fokhagymát, sóztam, borsoztam, beleszórtam az őrölt pirospaprikát, majd alaposan elkevertem. Öntöttem alá egy pici vizet, majd fedő alatt megpároltam.
  • Amikor a hús elkészült hozzáadtam a zöldborsót, összeforraltam, majd a lisztből és tejfölből készült habarással besűrítettem és pár percig még forraltam.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése