2010. december 30., csütörtök

Tojássaláta

   
  
Gyorsan elkészíthető, pikáns ízű saláta, szilveszterre is remek harapnivaló.

Hozzávalók:
  • 9 db tojás
  • 2 dl tejföl
  • 1 evőkanál natúr joghurt
  • pici majonéz
  • kb. 2-3 evőkanál mustár
  • só, őrölt fehérbors
  • kevés porcukor

Elkészítés:
  • A tojásokat megmostam, majd hideg vízben feltettem főni. Amikor forrni kezdett, adtam hozzá egy teáskanál sót, hogy pucoláskor könnyebben lejöjjön a héja, majd 10 percig főztem.
  • Míg a tojás főtt, elkészítettem a szószt. A tejfölt, a mustárt, a majonézet és a joghurtot kikavartam, majd sóval, őrölt fehérborssal és pici porcukorral ízesítettem.
  • A megfőtt tojásokat hideg vízben kihűtöttem majd megpucoltam, utána tojásszeletelővel keresztben és hosszában is felaprítottam.
  • Az aprított tojást a szószhoz adtam, alaposan összekavartam, és hűtőszekrényben pár órát érleltem tálalás előtt.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése