2021. április 15., csütörtök

Joghurtos kukoricás krumplileves

 
    
  
Amikor finom, forró, testet-lelket átmelegítő, laktató levesre vágysz, de épp nem figyel túlságosan sok alapanyag a kamrában... légy kreatív, és szakíts a hagyományokkal. Nem egy klasszikus recept, és nem is a gasztronómia éke, de gyors, maradékmentő, és már tálalva is a gőzölgő leves vacsorára.
  
Hozzávalók:
  • burgonya
  • csemege kukorica (konzerv)
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 db babérlevél
  • joghurt
  • kevés liszt
  • őrölt pirospaprika
  • frissen őrölt tarkabors
  • ételízesítő (adalékmentes)
  
Elkészítés:
  • A meghámozott és kockára vágott krumplit egy babérlevéllel és annyi vízzel, hogy bőven ellepte, feltettem főni.
  • Amikor forrni kezdett sóztam-borsoztam, adtam hozzá natúr ételízesítőt és egy kevés őrölt pirospaprikát, végül beletettem a zúzott fokhagymát.
  • Amikor a burgonya megfőtt, hozzáadtam a konzerv kukoricát a levével együtt.
  • Végül a joghurtot kikevertem egy kevés liszttel, és besűrítettem vele a levest. Két-három perc forralás után tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése