2021. április 18., vasárnap

Kakaós csokis mazsolás muffin

 

  
    
Villámgyors szuperfinom muffin.
Az alábbi mennyiség 2 x 12 db-os muffin tepsihez elegendő.
    

Hozzávalók:

  • 3 bögre liszt
  • 3 csapott teáskanál szódabikarbóna
  • 1/2 bögre kakaópor (cukrozatlan, jó minőségű)
  • 1 és 1/4 bögre porcukor
  • 2 csapott teáskanál fahéj
  • 1,5 bögre tej
  • 12, 5 dkg vaj
  • 2 egész tojás
  • 20 dkg magas kakaótartalmú csokoládé apróra vágva
  • 15 dkg mazsola

    

Elkészítés:

  • A sütőt előmelegítettem 180 fokra.
  • Kissé megolvasztottam a vajat, egy külön tálban pedig felvertem a két tojást, de csak annyira, hogy homogén legyen. A tojáshoz hozzáöntöttem a tejet és a vajat majd összekevertem. Beleszórtam a mazsolát, és hagytam kb. 15 percet, hogy picit megdagadjon.
  • A lisztben elvegyítettem a szódabikarbónát, majd hozzáadtam a porcukrot, a kakaóport, a fahéjat és az apróra vágott csokoládét, majd összekavartam.
  • A tejes-tojásos-vajas elegyet a száraz hozzávalókhoz öntöttem, és egy lapáttal óvatosan, finoman összedolgoztam.
  • A muffinsütőt papírformákkal kibéleltem, majd minden mélyedésbe kb. 1,5 evőkanálnyi masszát tettem.
  • A sütőbe toltam, és kb. 180 fokon 20-25 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése