2010. május 5., szerda

Penne spárgaszósszal




Nyakunkon a spárgaszezon, bele is vágtam egy saját szósz-kreációval. Először készítettem és ettem spárgát, mit hagytam ki eddig! Amellett, hogy finom, friss ízű, tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal, méregtelenítő és vízhajtó hatású.

Hozzávalók
  • spárga
  • burgonya
  • tejföl
  • vaj
  • őrölt bors
  • szerecsendió

Elkészítés
A spárgát megpucoltam, a fás végéből 1-2 cm-t lecsaptam, majd nagyobbacska darabokra vagdaltam. Hogy elkerüljem a lisztes sűrítést, egy darab krumplit megpucoltam és hozzákockáztam, majd kevés sós vízben kb. 20 perc alatt puhára pároltam. Hozzáadtam egy kis vajat, tejfölt, sóztam, borsoztam, egy kis szerecsendiót is reszeltem bele, majd botmixerrel pürésítettem. A kifőtt pennére szedve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése